.

Madonna áprilsiban debütáló első illatával is ötvözte a luxust, precizitást és a szenvedélyt. Mi a popdíva pénztárca nyitogató parfümjének receptje? Ime: Kell egy megható történet, egy szenvedélyes emlék áradat a név választásakor, luxus érzetét keltő illat, egy saját sláger, valamint némi mellbedobás. Vegyük sorra őket:

Truth or Dare névre hallgató parfüm ötletét az édesanyja ihlette, hisz meghatározó volt számára, a gyermekkorában érzett puha, biztonságot sugárzó anyai illat.

Nevét viszont az ugyanolyan nevű 1990-es világturnéját megörökítő dokumentumfilmről kapta, mely nálunk Madonnával az ágyban címmel került forgalomba.

Az ember lánya de még a fia is, amikor meghallja a parfüm nevét, nem a filmre gondol, hanem inkább a kamaszkori Felelsz vagy nyersz? c. játékra. Mi ezt üvegezésként ismerjük. Emlékszünk ugye a játékra, annak minden szenvedélyes, hormontúltengő, sokszor pikáns eseményekhez vezető eseményeivel.

Az illatban gardénia, tubarózsa és neroli keveredik pézsmával, ámbrával és vaníliával, így sejthető, hogy nem egy könnyed, nyári illatról van szó, sokkal inkább a végzet asszonyának érezheti magát, aki használja.

Hogy tuti vásárlókat generáljon a parfüm az üvegezés emléke és az illat összetevői mellé az 54 éves popsztár kebleivel adta meg kegyelemdöfését a rajongók pénztárcájának.

 

Madonna reklámozási trükkjei:

A parfüm reklámfilmje a Girl Gone Wild című szám betétdalával izzik a szexualitástól. Átltászó szűk ruhában szűzies viselkedéssel mutatta be kereszt fétissel fémjelzett illatát, és persze a díva meztelen melleivel koronázta meg a Truth or Dare-t.




Nem csak nőknek! Madonna most sem szégyenlős, így kell eladni a luxus parfümöt.


A parfüm, az izzó reklám és persze a promótáló keblek